Tilaus ja toimitusehdot
Aconia Oy 3485076-7 (jäljempänä verkkokauppa) myy palveluita yksityishenkilöille ja yrityksille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Tilaaminen
Tilattavat palvelut valitaan verkkosivuilla ilmoittautumalla ryhmäterapioihin. Tilaus vahvistetaan maksamalla ryhmäterapia verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tilaamasi palvelun hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut palvelut sekä hinta.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj ( 3485076-7 ) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen myyjään Aconia Oy:hyn.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Toimitus
Palvelut toimitetaan asiakkaalle sovitusti palvelun kuvauksen mukaisesti. Asiakas saa käyttöoikeuden asiakassivuille sekä niistä löytyviin materiaaleihin ja kurssikirjoihin maksettuaan tilauksen.
Palautukset
Kuluttaja-asiakkaan tilaamilla palveluilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus perua ostamansa palvelu 14 päivän sisällä tilauksesta jos palvelun suorittaminen ei ole vielä alkanut ja asiakas ei ole osallistunut ryhmäterapia-istuntoihin. Mikäli asiakas rekisteröityy Aconian verkkopalveluun 14 päivän aikana tilauksesta, saaden samalla käyttäoikeuden asiakassivuston materiaaleihin, hyväksyy asiakas menettävänsä palvelun peruutusoikeuden
Halutessasi perua tilaamasi palvelun, ota ensin yhteyttä Aconian asiakaspalveluun [info@aconia.fi]. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Virhevastuu
Palveluissa noudatetaan kuluttajansuojalain virhevastuusäännöksiä. Jos palvelussa on virhe (esimerkiksi sitä ei ole toteutettu sovitulla tavalla), asiakkaalla on oikeus vaatia virheen korjaamista tai hinnanalennusta. Jos virhe on olennainen, asiakas voi vaatia sopimuksen purkamista.
Virhevastuu ei kata tilanteita, joissa asiakas ei ole käyttänyt palvelua, vaikka palvelu olisi ollut hänen saatavillaan sovittuna aikana.
Reklamaatiot
Mahdolliset reklamaatiot tulee toimittaa kirjallisesti osoitteeseen [info@aconia.fi] kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Suosittelemme reklamaation tekemistä 14 päivän kuluessa palvelun toteutuksesta tai sisällön toimittamisesta.
Reklamaatiot käsitellään mahdollisimman nopeasti, viimeistään 14 päivän kuluessa.